torstai 20. marraskuuta 2008

Viikon 47 haaste: Ihmisen/naisen paras ystävä

Tämän viikon aihe on Ihmisen/Naisen paras ystävä tai ihan vain pelkkä ystävä, siinä aihe jota voi aika laveasti soveltaa. Korttikoon voitte valita ihan itse vaihteen vuoksi. Tämä on vanha kortti, nyt en ehtinyt/jaksanut uutta väsätä.


Kiitos osallistumisesta aikaisempiin haasteisiin, ihania juttuja olette saaneet aikaiseksi. Olen hävettävän vähän kommentoinut, vaikka olenkin käynyt katsomassa kaikki.

Korttikoot löytyy täältä.

Tähän postaukseen VAIN kuvalliset permalinkit ja tänne TERVETULOA postaukseen kaikki MUUT KOMMENTIT.

17 kommenttia:

Leila kirjoitti...

Täällä se "ystävä" luuraa.

sini kirjoitti...

Mukana pitkästä aikaa.

Anne S. kirjoitti...

No nyt ehdin minäkin mukaan!

Sanna kirjoitti...

Täällä minun korttini =)

Saila kirjoitti...

Täällä minun, kaksin kappalein...

Arja L kirjoitti...

Sinun korttisi on hieno! Linkistä löytyy minun.

Silkku kirjoitti...

Täällä minun lähellä sydäntäni:)

aino kirjoitti...

Täällä minun vastaus haasteeseen.

alice k. kirjoitti...

Kiitos kivasta haasteesta! Täällä minun korttini:
http://yellowhousestudio.blogspot.com/2008/11/womans-best-friend.html

Armiida kirjoitti...

Minun atc-korttini parhaasta ystävästä on täällä ja mukana haasteessa siis

Tatsi kirjoitti...

KATO ku unohdin linkittää tänne - osallistumispostaukseni eiliseltä :D

saher kirjoitti...

Täällä ATC-korttini haasteeseen

annifanni kirjoitti...

Kai vielä mukaan ehtii

Ehlana kirjoitti...

Tällaisella atc-kortilla mukana. Kiitos haasteesta.

Tikuvee kirjoitti...

Tässä minun ystävyyteni.

Hane kirjoitti...

Mukana ollaan jälleen....

Mimiko kirjoitti...

Täällä minun korttini :)