torstai 19. helmikuuta 2009

Haaste 8: Kala ja kalamies/nainen



"Ihan melkein kohta" on kesä ja kalamiehet pääsee kalaan ja naiset, joten sitä ootellessa väsätkääpä fisukortti. Mä taas kaivelin ikivanhan kortin esiin.

Koko on oma valintasi.


Korttikoot löytyy täältä.

Tähän postaukseen VAIN kuvalliset permalinkit ja tänne TERVETULOA postaukseen kaikki MUUT KOMMENTIT.

Roikotan nyt tätä joulukorttijuttua täällä mukana, jos vaikka jotakuta kiinnostaa siihen osallistua näin vuoden alussa tai ihan mihin aikaan vuodesta vaan.

11 kommenttia:

Anne S. kirjoitti...

Mukana ollaan, Anskun kortti on ihana!

annifanni kirjoitti...

Mukana ja kiitos haasteesta.

aino kirjoitti...

Täällä minun kala ja kalamies.

Peikkotyttö kirjoitti...

Täällä minun korttini. :)

Silkku kirjoitti...

Täällä minun kalanaiseni :)

Leila kirjoitti...

Jos tämä jo ennemminkin haasteessa ollut kortti kelpuutetaan...niin mukana.

Kalanainen

Arja L kirjoitti...

Kiitos taas kivasta haasteesta! Mukana,kuinkas muutenkaan :)

Saila kirjoitti...

Kiitos haasteesta! Täällä minun atcni...

tetra kirjoitti...

Taas vähä myöhäs :) Osallistun tammikuus tehdyl Atc-kortilla. Kiva haaste,taas kiitos.

saher kirjoitti...

Täällä atc- kortti haasteeseen

Sanna kirjoitti...

Kiitos kivasta haasteesta =) Linkissä minun postikorttini.