torstai 2. lokakuuta 2008

Viikon 40 haasteen antaa vieraileva tähti: ArjaL

Näin tässä taannoin Arjan blogissa ihanat kortit joihin oli tehty "aidot" hiukset. Pyysin Arjaa Vierailevaksi tähdeksi Kollaasimaniaan, Arjahan ottaa haasteen kuin haasteen vastaan ja sain hänen tekemästään kortista kopion, joka nyt sitten innoittakoon teitä myös tekemään kortin, jossa henkilöllä on "aidot hiukset".

Täältä löytyy lisää Arjan kampauksia :D. KIITOS ARJA!!

Kortin voitte tehdä ihan millä koolla haluatte.

Korttikoot löytyy täältä.

Tähän postaukseen VAIN kuvalliset permalinkit ja tänne TERVETULOA postaukseen kaikki MUUT KOMMENTIT.

Tein itsekin tähän kortin, mutta taidan sen laittaa kammariini. Saatanpa toisenkin kerran pyytää jonkun vierailevaksi tähdeksi.

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä halusin, mä halusin tehdä vielä yhden hiuskortin!Näitä on niin hauska tehdä.

Anonyymi kirjoitti...

Nii-i hiuksia on hauska tehdä ja jos vielä osais linkittää oikein.Yrittää hän nyt uudelleen!

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun tällä Tuulitukalla

Maria kirjoitti...

Tässä minun tuotokseni.
Therru
(Elokuvasta Maameren tarinat)
Uutena harrastajana heti innokkaana mukana! Hius oli elementtinä aika vaikea kun en vielä tunne kaikkia tekniikoita.

Anonyymi kirjoitti...

Pakkohan tätä oli kokeilla!!

Anonyymi kirjoitti...

Täällä minun ekat hiukset, kuin myös kortin lapsella...voi raukkaa, mutta kyllä ne siitä vahvistuu kun ikää karttuu....ehkä myös minun taidot??

Anonyymi kirjoitti...

Täällä atc-kokoinen nyyti...

Anonyymi kirjoitti...

Täällä minun hiukseni.. tosin lainattu koiralta:-)))
http://tikuvee.vuodatus.net/blog/1570738

Anonyymi kirjoitti...

Minun aitohiuksinen korttini löytyy blogista